Konkurs Dada - zapas pieluszek na cały rok ZOBACZ

Pytania i odpowiedzi

1. REJESTRACJA DO SERWISU DADA CLUB

1. Jakie dane należy podać podczas rejestracji do serwisu Dada Club?

Aby zarejestrować się do serwisu Dada Club musisz podać: adres e-mail, datę urodzenia dziecka oraz płeć dziecka. Dodatkowo, w celu ułatwienia komunikacji, możesz podać imię dziecka oraz numer telefonu.

2. PRZYSTĄPIENIE DO AKCJI PACZKA POWITALNA

1. Dla kogo skierowana jest Akcja?

Akcja skierowana jest do rodziców/opiekunów prawnych dzieci urodzonych w 2024 roku w Polsce. Dodatkowo Regulamin edycji 2024 dopuszcza możliwość wzięcia udziału w Akcji przez rodziców/opiekunów prawnych dzieci urodzonych w okresie 1-31.12.2023.

2. Jak długo będzie trwała Akcja?

Do końca 2024 r. lub do wyczerpania zapasów Paczek Powitalnych Dada.

3. Co należy zrobić by zgłosić się do Akcji Paczka Powitalna Dada?

Aby wziąć udział w akcji musisz posiadać konto w serwisie dadaclub.pl oraz zgłosić się do Akcji, wypełniając formularz dostępny dla zarejestrowanych i zalogowanych Użytkowników serwisu dadaclub.pl.

4. Jakie dane należy podać zgłaszając się do Akcji Paczka Powitalna?

Aby zgłosić dziecko do Akcji musisz być jego rodzicem/opiekunem prawnym i podać: numer aktu urodzenia i miejscowość Urzędu Stanu Cywilnego, w której akt wydano oraz swoje dane do wysyłki Paczki: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, nr telefonu.

5. Czy podanie wszystkich danych jest obowiązkowe?

Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w Akcji i otrzymania Paczki Powitalnej Dada.

6. Czy można zgłosić do Akcji to samo dziecko kilkukrotnie?

Dane dziecko może być zgłoszone tylko raz. Pojawienie się informacji, że dziecko z takim numerem aktu urodzenia już zostało zgłoszone oznacza, że ktoś już je zgłosił. Jeżeli to nie Ty to zrobiłeś/aś zapytaj swojego Partnera/Partnerkę czy on/ona tego nie zrobił/a wcześniej. Jeżeli nie - skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

7. Czy numer aktu urodzenia dziecka będzie gdzieś dodatkowo wykorzystywany?

Numer aktu urodzenia dziecka jest wykorzystywany tylko w celu weryfikacji uprawnień do wzięcia udziału w akcji. Nie będzie nigdzie więcej dodatkowo wykorzystywany.

8. Gdzie znajdę numer aktu urodzenia oraz nazwę miejscowości Urzędu, który ten dokument wydał?

Odpis skrócony aktu urodzenia:

akt urodzenia

Uwaga! Na odpisie zupełnym aktu urodzenia numer aktu znajduje się na drugiej stronie:

akt urodzenia

9. Czy konieczne jest potwierdzenie zgłoszenia do Akcji Paczka Powitalna Dada poprzez pobranie kodu SMS i wpisanie go do systemu?

Tylko w przypadku pełnego potwierdzenia zgłoszenia do Akcji poprzez pobranie kodu SMS i wpisanie otrzymanego SMSem kodu do systemu, zgłoszenie zostaje uznane za prawidłowe i dane zostaną przekazane do podmiotu odpowiedzialnego za wysyłkę Paczek Powitalnych Dada. Niepotwierdzone kodem SMS zgłoszenia nie uprawnia do otrzymania przesyłki.

10. Czy można zgłosić więcej niż jedno dziecko?

W przypadku narodzin bliźniaków można zgłosić obydwoje dzieci. Jeżeli w ciągu 2024 roku osobie zgłaszającej urodzi się kolejne dziecko, również może je zgłosić, dodając je po zalogowaniu, na założonym już koncie. W przypadku narodzin trójki lub więcej dzieci w 2024 roku prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub infolinię.

11. W jakim celu i przez kogo przetwarzane będą dane osobowe moje i mojego dziecka?

Dane osobowe będą przetwarzane przede wszystkim w celu i w związku z uczestnictwem w Akcji, w celach marketingowych oraz do wysyłki Paczki Powitalnej Dada. Administratorem danych osobowych jest Jeronimo Martins Polska Spółka Akcyjna z siedzibą w Kostrzynie. Administrator może powierzyć przetwarzanie danych osobowych innym podmiotom zaangażowanym w realizację Akcji, w tym w szczególności prowadzenia serwisu dadaclub.pl i wysyłki Paczek Powitalnych Dada. Szczegółowe informacje na temat ochrony danych osobowych są opisane w Polityce Prywatności.

3. PACZKA POWITALNA

1. Jakie produkty znajdują się w Paczce Powitalnej Dada?

W skład Paczki Powitalnej Dada wchodzą: pieluszki Dada Extra Care - rozmiar 3 (opakowanie zawierające 14 szt.), pieluszka Dada Pure Care - rozmiar 3 (opakowanie zawierające 1 szt.), bio mus Dada Baby Food (opakowanie 100g - 1 z 4 wariantów smakowych: jabłko-banan lub jabłko-banan-brzoskwinia-gruszka lub jabłko-banan-szpinak-jarmuż lub banan-brzoskwinia-burak, przy czym Uczestnik nie może wybrać wariantu smaku), chusteczki nawilżane Dada Extra Care Sensitive (opakowanie zawierające 64 szt.), patyczki higieniczne dla niemowląt (opakowanie zawierające 70 szt.).

2. Czy ponoszę jakieś koszty związane z produktami i przesyłką?

Nie – produkty są bezpłatne i wysyłane są na koszt Jeronimo Martins Polska.

3. Czy istnieje możliwość zmiany zawartości przesyłki na życzenie Uczestnika Akcji?

Paczki Powitalne Dada są wystandaryzowane i nie ma możliwości zmiany ich elementów na inne produkty (dotyczy także rozmiaru pieluch).

4. Kiedy i jak przesyłki są wysyłane?

Przesyłki są wysyłane kilka razy w tygodniu, w ciągu kilku dni od daty potwierdzonej rejestracji, za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłka powinna zostać wysłana w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od daty potwierdzonego zgłoszenia do Akcji Paczka Powitalna Dada. W wyjątkowych sytuacjach czas wysyłki może się wydłużyć. Nadanie przesyłki zostanie potwierdzone SMSem wysłanym przez Pocztę Polską. Kurier podejmuje dwie próby dostarczenia przesyłki. W przypadku nieobecności adresata przesyłka jest awizowana i można ją odebrać we wskazanej placówce Poczty Polskiej w terminie 7 dni od daty powiadomienia.

5. Moje dziecko jest uczulone na XXX, czy w związku z tym mogę wymienić produkt X z zestawu na inny?

Jeśli wystąpią jakieś niepożądane reakcje na produkty prosimy o kontakt z BOK: bok@biedronka.pl, tel. 800 080 010 (z telefonu stacjonarnego – połączenie bezpłatne) lub (22) 205 33 00 (z telefonu komórkowego lub z zagranicy - opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów).

6. To moje pierwsze dziecko. Czy dołączycie porady dotyczące pielęgnacji dziecka, czy należy sugerować się jedynie informacjami na opakowaniach produktów?

Porady pielęgnacyjne można znaleźć na stronie dada.pl

7. Otrzymałam zestaw, jednak produkt X jest wadliwy. Czy mogę go wymienić?

Prosimy o kontakt z BOK: bok@biedronka.pl, tel. 800 080 010 (z telefonu stacjonarnego – połączenie bezpłatne) lub (22) 205 33 00 (z telefonu komórkowego lub z zagranicy - opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów).

8. Zamówiłam/em zestaw, jednak nie został on dostarczony. Do kogo mam się zgłosić?

Jeżeli od zgłoszenia do Akcji Paczka Powitalna Dada minęło więcej niż 7 dni roboczych, a nie otrzymałaś/eś SMSa z Poczty Polskiej z informacją o przesyłce, sprawdź status przesyłki logując się na swoim koncie na www.dadaclub.pl lub jeżeli posiadasz już numer przesyłki na https://emonitoring.poczta-polska.pl. Jeżeli paczka nie jest jeszcze w drodze prosimy zgłosić ten fakt, korzystając z formularza kontaktowego.

9. Jakie składy mają produkty tworzące zestaw? Gdzie mogę to sprawdzić?

Na stronie dadaclub.pl w części „Paczka Powitalna Dada” oraz na dada.pl w części Paczka Powitalna Dada można znaleźć szczegółowe informacje.

10. W jakim czasie po zgłoszeniu do Akcji Paczka Powitalna Dada mogę się spodziewać zestawu?

W ciągu 7 dni roboczych nastąpi wysyłka. Otrzymasz SMS od Poczty Polskiej z informacją o nadchodzącej paczce.

11. Czy produkty wchodzące w skład zestawu są normalnie dostępne w sklepach?

Pieluszki Dada Extra Care, chusteczki i patyczki można kupić w sklepach Biedronka i Hebe.

4. PACZKA POWITALNA

1. Gdzie mogę zgłaszać pytania dotyczące sposobu rejestracji do serwisu oraz dołączenia do Akcji?

Jeżeli w tym zestawieniu nie znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytania skorzystaj z formularza kontaktowego.

2. Nie otrzymałam/em linku aktywacyjnego. Co powinnam/powinienem zrobić?

Sprawdź folder SPAM. Jeżeli mail nie zostanie dostarczony po upływie kilku godzin prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy.

3. Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła?

Skorzystaj z formularza do resetu hasła.

4. Jak mogę zmienić swój adres e-mail?

Adres email jest identyfikatorem służącym do logowania i jako taki jest elementem stałym przypisanym do konta. W wyjątkowych sytuacjach związanych ze zmianą adresu możesz skontaktować się poprzez formularz kontaktowy.

5. Moje konto w Dada Club nie jest mi już potrzebne. W jaki sposób mogę je usunąć?

Aby usunąć konto zaloguj się i kliknij kolejno Mój profil > Usuń konto, a następnie potwierdź chęć usunięcia konta poprzez kliknięcie w klawisz usuń moje konto. Na adres email przypisany do konta zostanie wysłana wiadomość email z linkiem, w który musisz kliknąć, aby ostatecznie potwierdzić usunięcie konta. Pamiętaj, że usuwanie konta jest procesem nieodwracalnym.